piątek, 8 czerwca 2012

PIWO Z PIWEM!



a więc piszę, po tylu opierdolach trzeba w końcu napisać .

haha zajebiście. po raz pierwszy jest serio serio dobrze ! :D haha
a właśnie . wpis specjalnie dla Blondyna o niebieskich oczach i zajebistym uśmiechu. ; )

więc jak już mam od Ciebie pozwolenie na zamieszczenie jednego z Twoich wierszyków to, aż nie mogę się powstrzymać żeby go tu wrzucić. od razu mówię : PROSZĘ SIĘ NIE ŚMIAĆ.. za bardzo :D haha

" Gdy wieczorem poszedłem na pole
zacząłem spokojnie uprawiać role
Taborety, robaki i inne wiatraki
sadziłem jak ziemniaki 
i jadłem robaki
prosto z czarnej paki
smakowały jak tic-taki
czasami jak burak
leżały gdzie leżały
lub gdzie się tarzały . "
                     
                                   Oczywiście autorem tego wiersza jest Blondyn o niebieskich oczach i zajebistym uśmiechu oraz jego kumpel - pan T. :D haha

więc wracając do Blondyna :D  na wczorajszym spotkaniu było spoko , bardzo :D a głównym zdaniem tego spotkania, było zdanie wypowiedziane przez tego jakże wyjątkowego człowieka  <sam stwierdził, że jest wyjątkowy ; p ma racje > PIWO Z PIWEM <3
zdanie to zapamiętam chyba do końca życia .. bo w końcu raz w życiu można usłyszeć z ust tak wyjątkowego człowieka takie zdanie :D hahahaahhahaha



PIWO Z PIWEM !!! <33 


idę ogarnąć. 

później może napiszę bo PIWO Z PIWEM !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz